PASANG CCTV
Salah sijine tandha yen sekolah iku
maju yaiku sekolahan perlu ngetrapake teknologi anyar , teknologi sing paling gres, teknologi sing
ora ketinggalan jaman. Salah sijine
teknologi mau yaiku CCTV utawa close circuit tekevision, yen cara saiki diarani
televisi kabel.
Semono uga bapak kepala sekolah
kita yaiku pak Drs Arjo Gembor, MM nduweni gagasan supaya sekolahan bisaa
pasang CCTV. Embuh saka ngendi sumber dhuwite ora nggagas, sing penting CCTV bisa dipasang ing
sekolahan. Sanajana pasang CCTV mau ora kalebu ing RAPBS, CCTV kudu tetep
dipasang, kamangka dhuwit kanggo masang
CCTV mau ora sethithik.
Kanthi masang CCTV mau tujuane bisa
ngaweruhi kahanan kang kedadean ing sajroning kelas, nalika bapak-bapak lan ibu
lagi mulang. Kepriye kiprahe bapak lan ibu guru ing jero bisa dipantau, bisa
ngaweruhi keluwihan lan kekurangane para guru nalika mulang. Yen ana salah
sijine guru anggone mulang nduweni kaluwihan, kaluwihan mau bisa ditularake
marang kanca – kanca. Lan nalika guru –guru nduweni kekurangan , kekuranga mau bisa
enggal-enggal didandani.
Saliyane iku gunane CCTV bisa
ngaweruhi manawa ana kelas sing kosong, banjur enggal-engal bisa diinval dening
guru liya. Dadi ora ana kelas sing kapiran , nganti ora oleh wulangan jalaran ora
ana gurune. Kepala sekolah uga bisa ngawasi kahanan nalika wektu ngaso utawa
istirahat, wektune bocah ora diwulang lan kuranging pengawasan dening para
guru. Bisa ngawasi tingkahe bocah-bocah kang mlebu metu ing jero kelas.
Bapak kepala sekolah Drs Arjo
Gembor, MM uga nduweni gagasan , ing mengkone yen sekolahan wis bisa masang CCTV, sekolahan bisa dipantau utawa
diawasi saka ngendi wae. Bisa saka panggonan liya liwat internet. Upamane
kepala sekolah lagi rapat, meeting utawa
raker ing jaban kutha, kegiatan sekolahan isih tetep bisa diawasi. Sokur-sokur
sinambi leyeh-leyeh utawa sare ing daleme, sekolahan isih bisa diawasi, kuwatir
aja –aja sekolahane digondhol maling.
Temenan, CCTV klakon dipasang,
kamerane dipasang ing saben kelas, ora ketinggalan ing ruang guru lan kantor TU
. Nanging anehe, papan panggonan sing
rawan malah ora dipasang kamera, kayata panggonan parkire sepedhahe bocah-bocah.
Asring kedadean ban sepedhahe bocah digembosi kancane, kadhang-kadhang uga ana bocah sing tangane nggrathil , njupuk
onderdile sepedhahe kancane. Panggonan liya sing rawan yaiku kantin sekolahan .
Ora bisa ngawasi bocah sing niyate kurang becik. Bocah pamit marang gurune arep
menyang WC nanging banjur nylinthung menyang kantin.
Saliyane iku uga lawang seketheng
utawa pintu gerbang sekolah ora diwenehi kamera. Kamangka penting banget meruhi
sapa sing mlebu metu sekolahan. Tamu sapa wae mesthine kudu bisa diweruhi , jalaran
tamu iku ana sing kekarepane apik , nanging uga ora kurang tamu sing nduweni
kekarepan ala.
Pancene, antarane kekarepan lan
kedadean kang sanyatane iku akeh sungsate. Akeh kedadean –kedadean ing
sekolahan kang ora bisa diweruhi lan diawasi dening guru. Kedadean –kedadean
iku ing antarane kaya ing ngisor iki.
Sepisan, ana bocah main judi utawa
ngabotohan ing sekolahan. Sing kanggo totohan yaiku bal-balan. Kahanan iku lagi
dingerteni nalika wong tuwane bocah mau laporan menyang sekolahan yen anake ora
gelem sekolah jalaran wedi yen ditagih kancane krana diancam.
Kapindho, ana guru putri kelangan
dhuwit kang cacahe puluhan yuta ing ruang guru. Mesthine kanthi anane kamera
ing ruang guru bisa kaweruhan sapa sing njupuk dhuwit mau. Sanajan wis dilaporake
menyang pihak kapulisen nanging ora ana
kabul kawusanane. Saben-saben maringi briefing kepala sekolah ora lali ngandhakake
kedadean mau , kandha yen sing rumangsa njupuk supaya gelem enggal mbalekake. Banjur
ngancam yen ora gelem mbalekake dhuwit sing dicolong, malinge bakal nemoni
cilaka gedhe. Kaya mangkono mau ora pisan ora pindho. Nganti saiki ya ora ana
guru, karyawan , utawa pesuruh sekolahan sing nemahi cilaka kaya kang dikandhakake.
Katelu , ana salah sijine guru sing
kelangan laptop. Kedadeane ngepasi dina Jemuwah. Laptop ditinggal ana ndhuwure
meja guru, banjur ditinggal jemuwahan. Ing jerone ruwang guru mau isih ana
wakil kepala sekolah lan salah sijine guru putri lagi padha rembugan. Ora suwe
ruwang guru ditinggal menyang ruwangan kantor wakil kepala sekolah saperlu
njupuk buku. Ora ngertia yen ana wong neneka kang mlebu ing ruwang guru njupuk
laptop kang ana ing dhuwur meja. Satemene ana sawijining guru putri liyane kang
ngonangi, nanging wong mau dikira tamu. Guru putri takon apa perlune. Tamune ya
mangsuli, yen dheweke nggoleki salah
sijine guru sing mulang ana kono. Jalaran sing digoleki ora ana tamu mau banjur
pamit mulih. Ora ngerti yen tamu mau nggawa laptop karo klambi seragame guru.
Bablas angine !
Kapingpat, ana bocah laporan marang
guru yen kelangan HP ana jero kelas. Bareng diusut mrana mrene, HP ne tetep ora
bisa ketemu.
Kaping lima , kepala sekolah, ya pak
Drs Arjo Gembor, MM ndakwa marang salah sijine guru, jarene guru mau yen mulang
lungguh ing bangkune murid. Rumangsa ora nglakoni, guru mau banjur nantang
supaya dibuktekake. Nyatane panjenengane ora bisa mbuktekake, mung
thingak-thinguk kaya kethek ditulup.
Yen dipuntu (disimpulkan), banjur
gunane CCTV sing regane ora sethithik mau kanggo apa ? Apa kanggo ngawasi
anggone mulang guru, njur yen salah gampang anggone mecat. Apa niyate kanggo
ndandani kahanan sing ora becik ? Apa pancen ana tujuan liya ? KOPLAK TENAN ta
?
Tidak ada komentar:
Posting Komentar